مخالفت آلمان با تکنولوژي جديد فيفا

 

 

کارگيري اين تکنولوژي نبود.

به نقل از تسنيم، براي تصويب قانون استفاده از تکنولوژي تشخيص عبور توپ از خط دروازه حداقل نياز بود که 12 تيم از بوندس‌ليگاي يک و همين تعداد تيم در بوندس‌ليگاي 2 که مجموعاً دو سوم تيم‌هاي حاضر در دسته‌‌هاي اول و دوم فوتبال آلمان هستند راي مثبت دهند. با اين حال از مجموع 36 نماينده‌‌اي از اين تيم‌هاي در جلسه شب گذشته شرکت کرده بودند 9 تيم بوندس‌ليگايي و 15 تيم دسته دومي به استفاده از اين تکنولوژي راي منفي دادند.

کارل هاينتس رومنيگه، رئيس باشگاه بايرن مونيخ اما يکي از کساني بود که به استفاده از اين تکنولوژي راغب بود و به همين دليل مخالفت ساير همتايانش نارضايتي او را در پي داشت.

وي در پايان اين جلسه به خبرنگاران گفت: از نظر دموکراسي ما بايد به اين تصميم احترام بگذاريم اما ما در بايرن مونيخ از اين اتفاق متاسفيم.

هربرت فاندل، رئيس کميته داوران اتحاديه فوتبال آلمان نيز يکي ديگر از کساني بود که نسبت به ملغي شدن طرح استفاده از تکنولوژي تشخيص عبور توپ از خط دروازه ابراز تاسف کرد.

او تصريح کرد: ما داوران هميشه گفته‌ايم که از استفاده از تکنولوژي براي قضاوت بازي‌هاي استقبال مي‌کنيم. تکنولوژي به داوران براي اتخاذ مهم‌ترين تصميمات در زمين فوتبال کمک مي‌کند و کمي از انتقاداتي را که همواره متوجه آنها است مي‌کاهد با اين حال ما هم مجبوريم اين راي را بپذيريم.

مخالفت ژرمن‌ها با استفاده از تکنولوژي تشخيص عبور توپ از خط دروازه در حالي صورت گرفته است که فوتبال انگليس به استفاده از اين تکنولوژي چراغ سبز نشان داده و همچنين قرار است از آن در جام جهاني 2014 برزيل نيز استفاده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:2 | نویسنده : محمد جواد ملائی |